Monday 28 April 2014

GEMPAR! PENYIASAT YOUTUBE DAKWA MH370 MENDARAT DI DIEGO GARCIA?

GEMPAR! PENYIASAT YOUTUBE DAKWA MH370 MENDARAT DI DIEGO GARCIA?


YouTube Investigator: ‘Flight 370 landed at Diego Garcia military base, plane and passengers then put in a Faraday style hangar’

March 24, 2014 2:30 AM EDT



Baru-baru ini Montagraph menghasilkan video memperincikan kemungkinan bahawa hilang Malaysian Airlines penerbangan 370 telah mendarat di Diego Garcia, pangkalan tentera rahsia dikawal oleh Amerika Syarikat

Oleh Shepard Ambellas

( INTELLIHUB ) - Montagraph yang juga muka di sebalik popular " Montagraph " saluran YouTube , dikenali untuk video pemikiran- memprovokasi beliau. Dalam video beliau yang paling baru-baru ini bertajuk "Penerbangan MH370 Adakah Pada Diego Garcia - Berikut adalah Bukti ", Montagraph meletakkan keluar garis masa ringkas peristiwa-peristiwa yang benar-benar masuk akal. Malah teorinya lebih masuk akal maka apa-apa tekaan media arus perdana baru-baru ini .

Malah, video butiran bagaimana penerbangan 370 berlepas Lapangan Terbang Kuala Lampur Malaysia pada 00:41 pada 8 Mac , hilang dari radar dan menara komunikasi di seluruh 01:21 selepas membuat yang agak tajam pula balik ke barat. Ini adalah maklumat penting yang membawa Montagraph ke bahagian seterusnya penyiasatannya .

Menurut Montagraph dan lain-lain , pesawat itu dilihat terbang rendah di hujung selatan Kepulauan Maldives sekitar 6:15 pagi , pada pagi 8 Mac 2014 . Selepas rujukan waktu penerbangan dan jarak, Montagraph membuat kesimpulan bahawa pesawat akan menjadi di sekitar Maldives sekitar 6:25 . " Itu hanya perbezaan sepuluh minit" , menyatakan Montagraph .

Montagraph kemudian menyatakan bahawa MH370 kemungkinan besar mendarat di Diego Garcia dan pesawat itu mungkin telah diiringi ke dalam " sangkar Faraday " gaya hangar besar-besaran untuk mengelakkan penumpang dari berkomunikasi dengan dunia luar.

Montagraph spekulasi bahawa pesawat akan kemudian akan terhempas ke dalam laut untuk liputan akhbar dan tiada penumpang akan diambil kerana mereka mungkin masih diadakan di kemudahan tentera.

No comments:

Post a Comment